Jak dbać o porządek w firmie?


Jak dbać o porządek w firmie?
2014-02-11
Firmy z sektora MSP, których w naszym kraju jest najwięcej, to bardzo specyficzne podmioty. Mimo wspólnego mianownika, praktycznie we wszystkim się różnią. Szczególnie te mniejsze są bardzo kreatywne, elastyczne, zmienne, pozwalają dostosować się do oczekiwań klientów.
Przeczytaj również:
 W ten sposób stają się konkurencyjne na rynku i przyciągają klientów.
Inaczej jednak wygląda podejście do porządku w takich firmach. Jeśli nie ma wydzielonej komórki, stanowiska kadrowo – sprzedażowego, które zajmowałoby się takim rozwiązaniem, pozostaje kwestia dodania obowiązków innemu pracownikowi. I w małych firmach najczęściej tak to właśnie wygląda. W jaki sposób pracownicy sobie z tym radzą? Przede wszystkim prowadzą skrzętnie segregatory. Jest to rewelacyjne rozwiązanie, ponieważ pozwala uporządkować każdy bałagan. Umowy, faktury, gwarancje, wszelka dokumentacja znajdzie swoje miejsce w segregatorach.
 
Nowoczesne segregatory idealnie nadają się do firm. Dzięki rzetelnemu opisowi, zakładkom, kolorystyce można tak zorganizować dokumentacje, by idealnie zaspokajała potrzeby pracowników i firny. Szczególnie, że mamy podział na różne rozmiary a także różne funkcjonalności, dzięki czemu każdy przedsiębiorca znajdzie idealny segregator dla siebie.
 
Warto również podkreślić, że segregatory są wyjątkowo tanie. Można je dostać w sklepach papierniczych, z artykułami biurowymi a także w sklepach internetowych. Sprawdzą się za to zarówno w jednoosobowych działalnościach, jak i większych spółkach. Dzięki stosunkowo niewielkim rozmiarom, pozwalają zebrać wszystkie sprawy w organizacyjne w jedno, niewielkie miejsce. 
Warto pamiętać, że większość dokumentacji musimy przechowywać przez pięć lat. Tu również idealnie sprawdzą się segregatory, ponieważ nikt nie ma czasu, chęci i miejsca, by pilnować dokumentacji przez te kilka kolejnych lat. W związku z tym warto zaopatrzyć się w różne rodzaje tych artykułów biurowych, ponieważ bez tego mogą być w firmie problemy. Im większy porządek w firmie, tym łatwiej w razie jakiejkolwiek kontroli. 



Nadesłał:

brenna

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl